sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Vohveleita

Söin tänään vohveleita. Ne olivat herkkua<3


Vohveli ja siirappia kuvassa.

Tein vohvelit näin:
75g sulatettua voita
1 muna
4dl venhnäjauhoja
2dl maitoa
2dl vettä
2tl leivinjauhetta

Sekoita kunnes seos on tasaista. Lisäsin taikinaan myös kanelia. Ja paistoin tietysti vohveliraudalla. NAM :3

~

Pakko sanoa, että olen rakastunut tähän biisiin "Ode to the Bouncer"! Ja taidan tietää miksi!
Koska tämän laulaja on minun ensimmäinen idolini ikinä. Aaaa mutta en voi sanoa kuka koska en ole täysin varma asiasta ja sitten joku syyttää minua kun olen pilannut Studio Killersin maineen.

Studio Killers @ Facebook!

Ja kuuntele Ode to the Bouncer: o___O

Kun olin DTM:ssä (yksi todella kiva klubi Helsingissä, mikä kaiketi on nyt muuttamassa) Ode to the Bouncer soi siellä. Ja minä tanssin ja tanssin... "I just gotta dance right now it's critical to do"~
Koko kappale pistää minut tanssimaan, kuuntelen sitä ja tanssin tuolillani. :D Enkä yleensä tanssi.

Mutta. Ehkä yksi syy, miksi pidän siitä niin paljon, on että se saa minut tuntemaan niin vahvasti. Nimittäin silloin kun se soi, eräs suurimmista ihastuksistani ilmaantui paikalle. Tuntui että sydän hajoaisi. Se oli aikamoinen kokemus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti