tiistai 17. syyskuuta 2013

Koti vol. 2

Olen intohimoinen sisustaja ja teen koko ajan pikku muutoksia kotona. Saan aina hetkittäisiä siivouspuuskia, joiden jälkeen koti näyttää taas jonkun aikaa hyvältä ja olen tyytyväinen. Jotenkin sen valtaa aina kaaos pikkuhiljaa, kunnes tulee taas uusi  järjestely- ja somistelupuuska.



Vessaan olen haalinut sinivihreää ja vaaleanpunaista. Tämä kisutaulun hahmo näyttää melkein samalta, kuin meidän entinen, kadonnut kissamme. Tuo taulu on ollut minulla nelivuotiaasta asti.




Tämä kukkakupoli on soittorasia.




Tuo hajuvesi vasemmassa laidassa näyttää ihan siniseltä, vaikka oikeasti se on vihreä!
Minulla on kamalasti koruja, mutta se vaihtelee kausittain, käytänkö niitä vai en.




Tällainen karkkirasiakin on löytänyt tiensä meidän vessaan. Siinä on koruja, ei namuja..




Kurkkaus meidän makkariin:




Makuuhuoneessa on oranssi tapetti, itse en valinnut väriä (huone remontoitiin muuttomme yhteydessä), mutta huomasin, että se on ihan kiva yhdistettynä siniseen, vastaväriin. Kukkateemaa löytyy myös makuuhuoneesta...




Tämä lamppu on ihanan tätini lahjoittama. Varjostimen on kuulemma tehnyt itse hänen tuttunsa.




Siinä on unikaverini, silloin kun mies ei ole kotona. Äitini rippikuva on kunniapaikalla.




Mummoni entinen nalle, Osku. Olin ensin vähän skeptinen, mahtuisiko se meille, mutta se sopikin hyvin makuuhuoneeseen...



Tänään minä sain taas siivouskohtauksen ja nyt täällä on oikein mukavaa ja kotoista. Olen ihan hullaantunut kynttilöihin ja poltan niitä joka ilta ja tänään monta kaapissa ollutta kynttilää löysi paikan jostakin näkyviltä. Pärjäisi varmaankin hyvin ilman valoja pimeällä, jos kaikki palaisivat yhtä aikaa...

Murtuma kylkiluussa hieman häiritsee elämää. Imurointi oli melko tuskaisaa, mutta onneksi jalat toimii, ja lähdenkin kohta käymään kaupassa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti