lauantai 29. lokakuuta 2011

@ minun koti

Vähän sisustin.

Tässä on meidän Diru-seinämme. Julisteita ja kuvia heidän Nosturin keikaltaan.

Olohuone. Kämppikseni katsomassa Myytinmurtajia :D

Olohuone toisesta kulmasta..

"Koira tulee huoneiston mukana."

Koirra on kaikkialla! Tässä on meidän "meditaationurkkauksemme" olohuoneessa. Siellä poltetaan kynttilöitä ja suitsukkeita.

Makuuhuone.

Makuuhuoneen lamppu, rakkaani<3

 En saanut hyviä kuvia keittiöstä koska se on aika sotkuinen, mutta tässä on taulu jonka äitini on tehnyt.

Ja tämän taulun on tehnyt kummitätini.




Loppu!


:D

2 kommenttia:

  1. Huu, teidän olkkarijärjestys on muuttunut : D Kivoja kuvia. Ja Pipi melkein joka kuvassa, heh.
    Mutta tiiätkö minä aina kun käyn teillä niin oon ihastellut tuota rukkikuvaa, enkä yhtään arvannut että se oli sinun äidin tekemä. (jos ymmärsin oikein? : D) Se on minusta tosi ihana kuva.

    VastaaPoista
  2. Joo, niin on muuttunut :D Oi kiitos! Kyllä, äiti sen on tehnyt ennen kuin minä synnyin. Äiti teki aika monta tuollaista pistotyötä. Meillä kotona on mm. semmoinen joutsentaulu, missä on auringonlasku ja joutsenet mustia :) Sain tuon mummolta, kun hän halusi antaa sen perintönä minulle.

    VastaaPoista