torstai 13. lokakuuta 2011

Dir en grey @ Helsinki, Nosturi

 Olen niin kovin myöhässä tämän päivityksen kanssa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Ok, 23.8. oli elämäni ihmeellisin ilta ikinä. Olin kolmannella/neljännellä rivillä, riippuen siitä kuinka paljon ihmiset minua työnsi sinne tänne. Olin Toshiyan ja Kaorun välillä. Se oli täydellinen paikka<3

Kyo oli aivan .uskomattoman.kuuma. Kuten kuvast näkyy oli hänen yllään punainen Adidas-puku jota on nähty viimeksi ehkä joskus 2008 hänellä. Hän näytti niin jumalaiselta siinä asussa... Huhhuh. Ja kun hän asteli lavalle, ajattelin että "onpa hän pieni!" Kyo ei pitäisi.
Kaoru oli niin tyyni ja cool, hän soitti silleen "yeah, olen tähti, kadehdi minua". Aina välillä hän katseli yleisöä ja kaikki ihaili.
Ja Toshiya. Voi luoja. Melkein pyörryin kun hän tuli lavalle. Ajattelin, että siinä on Toshiya, basisti jota olen ihaillut monta vuotta. En voinut mitään, tuijotin sitten häntä melkein koko keikan. Hän oli aika uskomaton. Yhdessä välissä hän katsoi hyvin veikeästi yleisöä ja nuolaisi huuliaan :D Yleisön reaktio oli unohtumaton. Varmaan kaikista äänekkäin hetki siellä.

Toshiyaaaa
Joku huusi yleisössä "Toshiya, näytä napa!" Nauroin.

Kuvat eivät ole minun, ne ovat sivustolta Lammas Zine: http://www.lammaszine.fi/2011/08/31/dir-en-grey-nosturissa/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti