keskiviikko 9. syyskuuta 2015

Heräilen..

...aloittamaan taas tätä blogia. Hmm. Paljon on tapahtunut tälläkin välillä. Uusi asunto, jossa olen asunut aiemminkin, mutta tällä kertaa asun yksin. Tai en tietenkään ihan yksin, sillä minulla on kissa- ja koirakaveri. Hitu karkasi keväällä, eikä ole tullut takaisin. Olen ollut huolesta ja surusta sairas, mutta ajattelen nyt, että sillä on kaikki hyvin. Että se ei ainakaan kärsi. Niin tahdon uskoa.




Havu-herra, entinen koditon, nykyinen sylimussukka

 Toki jotkut asiat ovat ennallaan. Opiskelen yhä teologiaa, tai tarkemmin ottaen uskontotiedettä. Uskonto on alkanut tulla minulle taas läheisemmäksi. Olen viritellyt meditaatiohetkiä ja joogaa. Samanhenkisiä ihmisiä tällä saralla ei vaan tunnu löytyvän paljoa...


Asiasta taas lemmikeihin, minulla on koira! Vihdoin ja viimein, unelmieni kiinanharjakoira Lulu. Se on noin viisi kuukautta vanha ja ihana. Tulen varmasti kirjoittamaan siitä joka kerta jos jaksan aloittaa tämän bloggausharrastuksen.




 Siinä on Lulu 13-viikkoisena


2 kommenttia:

  1. Heii!<3 Ihanan kommentin olit blogiini käyny kirjottamassa. Kiitos siitä:)
    Voi kuinka ilahduin ja kannustuin ja intouduin postailemaan nyt oikein urakalla!

    Ilmoittauduin oitis blogisi lukijaksi.:) Kylläpä vaikutatkin niin mielenkiintoiselta ja samanhenkiseltä ihmiseltä. Ja blogisi samaten. Sinullakin on täällä kauniita kuvia ja ihanan suloinen tunnelma. Voi noita ihania karvaotuksia, varsinkin Lulu-vaavia<3

    Sä oletkin kirjoittanut tätä blogia pitkään! Tulen lukemaan kaikki postaukset:) Huippua päästä sun kanssa kommentteja jakamaan.

    Mukavaa olisi jälleen myös tavata! Vaan eiköhän tuo ennen pitkää tapahdu:) Mua harmittaa kun ei todennäkösesti Jonin kanssa päästä nyt viikonloppuna Lapinlahdelle vaikka kovasti haluttas teitä kaikkia tapaamaan:< Painavat syyt nytte meillä messissä.
    Kaikki aikanaan, toisen kerran sitten:)<3

    VastaaPoista
  2. Ainiin! Ja mä harrastan joogaa sekä meditointia (sillon ku saan aikaseks). Viritelläänkö niitä meininkejä joskus yhteisvoimin?:)

    VastaaPoista