lauantai 1. syyskuuta 2012

Tänään olin poikaystävän veljen lakkiaisissa. Kaatelin siellä kahvia. Kuppeihin, en lattialle.
Ja olin muutenkin seuraneitinä. Hyvää kakkua oli ainakin! Ja poikaystävän vanhemmat ovat niin
mukavia, siellä on kiva käydä. Hänen mummonsa asuu myös samassa pihapiirissä ja aina häntäkin
näkee, aikoi tehdä meille pitsiliinan sohvapöydälle ja leipoa pullaa kun itse olen niin huono
pullantekijä. :)




Jadi


Tässä on heidän tiibetinmastiffinarttunsa. Aivan ihastuttava koira, olin heti ihan myyty kun tapasin tuon otuksen. Todella rauhallinen, ystävällinen, mutta leikkisä koira. Oikea lullukka<3



Tässä poikkiksen perheen kesäisiä kissanpentuja. Ovat nyt jo muuttaneet omiin koteihinsa, mutta lomalla aina niitten kanssa pyörin. Ja minua sai sieltä raahata pois...

Tässä illalla minun piti tehdä tomaattikeittoa, ja teinkin, mutta unohduin lukemaan vanhoja runoja. Luin niitä 1,5 tuntia ja sitten päädyin vielä laulelemaan CMX:n Sivua paholaisen päiväkirjasta
kunnes nälkä ajoi minut lieden ääreen. Tuli ihan syötävää soppaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti