lauantai 7. tammikuuta 2012

Joulua ja muuta

En ole kirjoitellut kuukauteen koska minulla ei ole kunnollista kameraa käytettävissäni tällä hetkellä. Vain veljeni kamera lainassa. Uskon että olen niin tylsä ilman kuvia, joten...
Mutta juu, täällä olen taas.


Tein piparkakkutalon kaverieni kanssa. :3


Ensimmäinen kakkutalo minkä olen koskaan tehnyt! Tuo isompi seinä on minun koristelemani.


Siinäpä kasa lahjoja.<3

Ja sitten alkoivat alennusmyynnit. Ostin kaksi asiaa.


Uudet kengät! Ne ovat todella mukavat.



Ja tämän uuden tyynyn makuuhuoneeseen. Yksinkertaisesti rakastuin siihen, kun näin sen ennen joulua ja ajattelin ostaa sen loman jälkeen. Kun menin ostamaan sitä, en löytänytkään tyynyä mistään ja vaivuin melkein epätoivoon, mutta onneksi löysin sen alelaarista ja olin todella iloinen sillä se oli HYVIN paljon huokeampi kuin ennen joulua.

Pian on vain koeviikko ja minulla on kamalasti tekemistä. Pitäisi opiskella biologiaa ja tehdä juttuja kolmelle eri kuvataidekurssille. Yksi niistä on diplomikurssi, josta olen jo stessaantunut. Teen koti-kauhuleffan, mutta en vielä tiedä toimiikohan tuo idea.
Myöskin meidän ylioppilaskokeemme lähestyvät päivä päivältä ja pitää opiskella englantia sekä filosofiaa. Paljon puuhaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti